天人永隔的不捨之戀,深情款款,動人心扉的歌曲

跨界美聲、古典流行歌手《Josh Groban 喬許
葛洛班》。

Josh Groban喬許葛洛班─「To where you are與你同在」

To where you are與你同在-Josh Groban喬許葛洛班

Who can say for certain
誰能肯定地說

Maybe you're still here

也許你仍在此

I feel you all around me
我感覺到你依然在我身邊

Your memories so clear
有你的記憶如此清晰

Deep in the stillness
在一切靜止時

I can hear you speak
我能聽到你的聲音

You're still my inspiration
你依舊是我的靈感、啟發

Can it be

是嗎?

That you are mine forever love
你還是我永遠的愛

And you are watching over me from up above
你會在天堂守護我

Fly me up to where you are
讓我飛到你的身邊

Beyond the distant star
越過遙遠的星

I wish upon tonight

我希望今晚

To see you smile

能看到你的笑容

If only for awhile to know you're there
我想要知道你在哪裡  即使只有一瞬間也好

A breath away's not far
只需在呼吸瞬間

To where you are

我就能與你同在

Are you gently sleeping
你沉沉的睡了

Here inside my dream

睡在我的夢裡

And isn't faith believing. All power can't be seen
要有信心,並知道不是所有的力量都可看見

As my heart holds you
我心繫於你

Just one beat away

只有一個心跳的距離

I cherish all you gave me everyday

我每天珍愛你所給我的

'Cause you are mine. Forever love
因為你還是我永遠的愛

Watching me from up above
你會在天堂守護我

And I believe
我相信

That angels breathe
天使的呼吸

And that love will live on and never leave
會使得愛永存,不分離

Fly me up
讓我飛到你的身邊

To where you are
我就能與你同在

Beyond the distant star
越過遙遠的星

I wish upon tonight

我希望今晚

To see you smile

能看到你的笑容

If only for awhile

我想要知道你在哪裡

To know you're there
即使只有一瞬間也好

A breath away's not far

只需在呼吸瞬間

To where you are

我就能與你同在

I know you're there
我知道你仍與我同在

A breath away's not far

只需在呼吸瞬間

To where you are
我就能與你同在

arrow
arrow
    全站熱搜

    HUNGHSIU 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()